26 Aralık 2008 Cuma

memleketim..

az önce memleketimde dolandım.. tavaf ettim bir saat içinde tüm çarşısını.. aidiyetsizlik yarama tampon olması bir yana kulağımda cem karaca'nın memleketim şarkısının yüksek tondan zurnalarıyla karlı manzaralar yüreğimi de soğuttu. torbalar vardı elimde yorulmuştum.. kollarım da ağrımıştı ama mutlu oldum..içime çektim tertemiz memleket havasını.. baktım egsoz dumanı ve karbonmonoksit kirlenmesi gelmedi hiç akciğerlerime.. tekrar mutlu olup bir daha, daha kuvvetli çektim içime havayı.. yalnızlığımdan gurur duydum.. kendimden durur duydum.. ah yalnız olmasaydım da dedim içimden ama benim yalnmızlığımı giderecek paylaşacak bir babayiğit henüz çıkmadı karşıma dedim.. ya bir yerlerde ya da bir yerlerde yok..naapalım memleketim şarkısını dinleyelim cem karaca'dan..

Hiç yorum yok: